Tööinspektsiooni üldosakonna juhataja Anni Vilde sõnul saab Tööinspektsiooniga digitaalselt suhelda läbi iseteeninduse, kuhu pääseb nii nende veebilehe kui ka Tööelu portaali kaudu. Iseteeninduses saab inimene teha esimesed sammud hea töökeskkonna loomisel, näiteks määrata ettevõtte töötervishoiu ja tööohutusega tegeleva isiku ehk töökeskkonnaspetsialisti.
Juhul, kui ettevõttel pole veel ristianalüüsi läbi viidud, saab seda teha iseteeninduskeskkonnas uue digitaalse töövahendi abil. Kui ettevõttel on riskianalüüs juba olemas, saab selle sealsamas ka üles laadida.
Ettevõtte riskianalüüsi näeb üksnes sama ettevõtte esindaja, teised ettevõtted sellele infole ligi ei pääse.
Juhul, kui teie ettevõte peaks sattuma Tööinspektsiooni järelevalvesse, toimub järelevalvega seotud infovahetus iseteeninduse kaudu digitaalselt. Kui Tööinspektsioon on ettevõtte suhtles alustanud järelevalvemenetluse, saavad üksnes menetlejad ligipääsu ettevõtte riskianalüüsile, sh tekib võimalus avada riskianalüüsi faile ja tutvuda riskianalüüsi sisuga. Kui ettevõte on iseteenindusse riskianalüüsi failina üles laadinud või koostanud selle iseteeninduses töökeskkonna riskide hindamise töövahendi abil, aga Tööinspektsioon ei ole ettevõtte suhtes järelevalvemenetlust alustanud, siis näevad menetlejad ainult seda, kas ja millal on ettevõte riskianalüüsi esitanud. Riskianalüüsi sisule juurdepääs puudub.
Kui ettevõttel pole veel riskianalüüsi läbi viidud, saate selle teha iseteeninduskeskkonnas uue digitaalse töövahendi abil. Kui ettevõttel on riskianalüüs juba olemas, saate selle sealsamas ka üles laadida.
Allikas: tööelu.ee